THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 30, 2008

MYKID QASEH

30 Mei 08- Hari ni aku dah planning nak ke JPN utk ambil Mykid Qaseh. Actually, sepatutnya aku ambil Mykid Qaseh 2 May haritu. Disebabkan beberapa hal yg tak dpt dielakkan, aku hanya boleh mengambilnya harini. Aku sampai di JPN Putrajaya dengan adik aku Fauzi lebey kurang 9.30pagi. Ni pertama kali aku sampai di JPN Putrajaya dan berurusan dengan mereka. Kakitangannya sgt mesra dan memberikan kerjasama yg sgt baik. JPN Putrajaya pula sgt besar and cantiks..
WELL DONE TO GOVERNMENT!..
SGT MESRA, CEKAP DAN BERETIKA.

Oh yer..after balik dr JPN, aku terus ke kedai kereta BROTHERS utk tinted kereta aku. If tak tinted, kereta sgtla terang dan panasss..memandangkan aku akan bawa baby, kenela tinted secepat mungkin.Cube teka berapa aku abis utk tinted jer?Almost RM400..wow!!!
Pada pendapat aku, kalo murah sgt cam nampak cokia..hehehe..okla kot..tp pening gakla bile abis 400 in one day.Fuh..cam AIR!

Malam ni planning nak gi movie dgn my hubby. Tak sure citer ape but dlm kepala maybe nak tgk indiana jones or LongKhong 2..Today is my last day utk maternity leave. Start next Monday kene bekerja..wahh! M.A.L.A.S! 2 month rase tak cukup jer..isk isk.. :(
Terpakse meninggalkan si kecil di rumah. I'm gonna miss her while working..

2 kisah anda:

Unknown said...

fatin...qaseh dah tembam sikit! huhuhu....cepatnya dah 2 bulan kan...next week ko dah start kerja :D pasni adakah ko akan mengupdate blog selalu?jengjengjeng!!!

Nur Fatin said...

Ya..insyaallah..aku akan aktif blog..jeng jenggg..nnt aku bw qaseh jalan2 mkn nasik minyak auntie azah k